UWAGA : Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

 +48 12 623 10 01     ul. Rogozińskiego 3, 31-559 Kraków

FAQ - najczęstsze pytania

Czy kamienie użyte w waszej biżuterii są naturalne czy syntetyczne ?

Stosujemy wyłącznie naturalne kamienie szlachetne o sprawdzonym pochodzeniu. Każdy kamień jest przebadany przez naszego gemmologa. Wyjątek stanowią cyrkonie stosowane w niektórych wyrobach ale te zawsze są opisane i podane w nazwie przedmiotu. Do złotych pierścionków, kolczyków i zawieszek w których oprawiono brylanty lub inne kamienie szlachetne dołączamy certyfikat wystawiony przez dyplomowanego rzeczoznawcę. Certyfikat opisuje produkt i jednoznacznie potwierdza autentyczność oprawionych kamieni.

Który szafir jest lepszy: jaśniejszy czy ciemniejszy ?

O jakości szafiru decyduje jego barwa, jej nasycenie i przejrzystość. Najbardziej cenione są szafiry o barwie chabrowo-bławatkowej. Szafiry ciemne, mniej przejrzyste, na pewno będą mniej cenne niż jaśniejsze o intensywnejszej barwie. Na jakość szafiru wpływa również jego czystość choć niewielkie inkluzje i strefy barwne dodają im uroku oraz świadczą o naturalnym pochodzeniu.

Czy można zlecić wykonanie biżuterii według własnego wzoru ?

Jak najbardziej. Wykonujemy biżuterię na indywidualne zamówienie. W takim przypadku prosimy o kontakt.

Podoba mi się pierścionek, czy możecie zrobić do niego kolczyki lub zawieszkę ?

Nie ma problemu, prosimy o kontakt. Na życzenie przedstawimy projekt i kalkulację.

Czy grawerujecie loga, znaki firmowe ?

Tak, w zależności od rodzaju projektu i wielkości przedmiotu grawerujemy ręcznie lub laserowo. Prosimy pamiętać, że grawerowanie odbywa się pojedynczą linią, bez wypełnienia zatem logo lub znak musi dać się przedstawić w taki sposób.

Czy wysyłacie przedmioty za granicę ?

Tak, wysyłamy do każdego kraju. Najprostsze i najtańsze są przesyłki do krajów UE. Nieco wyższe stawki oraz czasy dostawy obowiązują do pozostałych krajów. Więcej informacji można znaleźć na stronie „Ceny i rodzaje przesyłek”.

Czy mogę zapłacić przez PayPal ?

Tak, można płacić za pomocą serwisu PayPal. Prosimy przy składaniu zamówienia wybrać opcję „Płacę on-line przez Przelewy24” i postępować według zawartych później wskazówek.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?

Jest taka możliwość. Pracownik odbierze zamówienie telefonicznie, złoży go na sklepie w imieniu dzwoniącej osoby oraz poprosi o potwierdzenie krótkim SMS lub mejlowo. Przy zamówieniu telefonicznym obowiązuje forma płatności „przelewem na konto”. Przedmiotów zamówionych tą drogą nie wysyłamy za pobraniem.

Na który palec zakłada się pierścionek zaręczynowy ?

Pierścionek zaręczynowy zakłada się na drugi palec (po małym) lewej ręki.

Czy w Biurze Obsługi Klienta mogę obejrzeć wszystkie produkty ze strony ?

Nieomal cała oferta jest w większości dostępna do obejrzenia i zakupu w naszym Biurze Obsługi Klienta w Krakowie przy ul. Rogozińskiego 3. Może sie jednak zdarzyć, że pewnych modeli biżuterii (w szczególności pierścionków) nie będziemy posiadać na stanie. Prosimy o wcześniejszy kontakt, potwierdzimy wtedy dostępność konkretnych produktów.

Zapomniałam hasła do swojego logowania, co zrobić ?

Prosimy wtedy skorzystać z procedury odzyskiwania hasła. Pod okienkiem do logowania można znaleźć link „Nie pamietasz hasła ?”, prosimy kliknąć w niego i postępować według pojawiających się wskazówek.

Czy wystawiacie faktury VAT ?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Przy składaniu zamówienia prosimy zaznaczyć odpowiednią opcje i wpisać dane.

Czy po zmianie rozmiaru widoczne są jakieś ślady ?

Nie ma żadnych widocznych śladów. Nasi jubilerzy to fachowcy najwyższej klasy, znają się na swojej profesji. Wynik ich pracy jest zawsze idealny.

Co gdy pierścionek okaże się za mały lub za duży ?

Zły rozmiar ? To żaden problem ! Wykonamy korektę pierścionka o trzy rozmiary w górę lub w dół ZA DARMO ! Klient wysyła do nas pierścionek (na własny koszt) a my GRATIS zmienimy rozmiar i odeślemy na nasz koszt. Fajnie co ? Usługa jest jednorazowa i jest ważna przez 1 miesiąc od daty dostarczenia/odbioru pierścionka. Korekta w większym zakresie niż trzy rozmiary kosztuje jedynie 50 złotych + przesyłka. 

Czy do pierścionka jest dołączony certyfikat ?

Tak, do takich wyrobów jak złote pierścionkikolczyki lub zawieszki dołączamy certyfikat wystawiony przez dyplomowanego gemmologa-rzeczoznawcę, który dokładnie opisuje przedmiot. Podawana jest waga, próba złota, wymiary, w przypadku brylantu opisana jest jego masa, czystość, barwa oraz szlif. W przypadku innych kamieni szlachetnych podawany jest ich rodzaj oraz najważniejsze parametry. Każdy certyfikat jest wystawiany ręcznie, osobno dla każdego przedmiotu, na bieżąco w trakcie badania.

Czy to jest prawdziwe złoto lub srebro ?

Materiały przez nas stosowane są zgodne z prawem probierczym obowiązującym w Polsce. Złoto i srebro określonej próby podanej w opisie przedmiotu, sprawdza państwowy Urząd Probierczy, który przybija na wyrobie cechę potwierdzającą zgodność składu stopu z normami. Więcej na temat metali szlachetnych oraz cech probierczych znajdziecie w sekcji Informacje naszego sklepu oraz na stronie Okręgowego Urzędu Probierczego w Krakowie: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/okregowe_urzedy_probiercze/oup_krakow/sprzedaz_internetowa

 

Czy mogę zamówić pierścionek w innym kolorze złota ?

Tak. Większość pierścionków posiada opcję wyboru koloru złota. W innym przypadku prosimy o kontakt przed zakupem w celu potwierdzenia takiej możliwości. W większości przypadków zmiana koloru złota nie zmienia jego ceny.

Czy w pierścionku, który mi się podoba mogę zamówić inny kamień ?

Jest taka możliwość. Prosimy wtedy o kontakt, sprawdzimy dostępność kamieni o określonym wymiarze i przeprowadzimy kalkulację. Wszystko da się zrobić.

Dlaczego nie wysyłacie grawerowanych rzeczy za pobraniem ?

Byliśmy zmuszeni do wprowadzenia tej zasady po wielokrotnych zamówieniach „przy odbiorze” składanych przez internetowych żartownisiów. Grawerowanie wiąże się z trwałą zmianą wyrobu, rzecz taka po ewentualnym odesłaniu trafiała na złom. Każde zamówienie złożone z opcją grawerunku potwierdzamy telefonicznie, szczególnie gdy dotyczy droższych wyrobów.

Czy wasze złoto zawiera nikiel ?

Stop białego złota, które stosujemy, nie zawiera uczulającego niklu. Zamiast niego wykorzystujemy białe złoto palladowe. Pallad to metal szlachetny niemal neutralny dla ludzi podatnych na uczulenia.

Gdzie na produkcie znajdę cechę probierczą ?

Na pierścionkach cecha jest nabijana na zewnątrz obrączki, w jej dolnej części. Na kolczykach cechę znajdziecie przy zapięciach. Zawieszki maja cechę zwykle na koluszku.

Czy pracujecie w soboty ?

W soboty nie pracujemy. Zapraszamy do naszego salonu w Krakowie przy ul. Rogozińskiego 3 od poniedziałku do piątku.